امروز : شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان

به‌گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی خورزوق، به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی، مردم شریف خورزوق در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان حضور پیدا کرده‌اند.

تقارن روز ملی استکبارستیزی امسال با تحولات اخیر فلسطین و نسل‌کشی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده تا راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توقف کفوری حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه باشند.

امروز مردم، مسئولان شهر خورزوق ، پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز ان پا به پای همه با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان آمده بودند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار بزنند تا نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی اعلام کنند و ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای آرمانهای والای انقلاب اسلامی و نظام هستند.

دانش‌آموزان نیز با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از کودک‌کشی آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی نشان دادند.

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سایر شهرهای کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی نامگذاری شده است همزمان با سراسر کشور در خورزوق برگزارشد.

این راهپیمایی  از پارک معلم آغاز و  شعارهای ضد استکباری از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده شد.

به اشتراک گذاری :

WhatsApp
Telegram
Email
Print

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی های سریع

ارتباط با ما

استان: اصفهان، شهرستان : برخوار، بخش : مرکزی، شهر: خورزوق، محله: ولیعصر ، خیابان شهرداری، خیابان ابوذر، پلاک: 2.0، طبقه: همکف،

 

کدپستی : 8345116564

تلفن : 03145463041

نمابر: 03145463043

پست الکترونیک : info@khorzoogh.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری خورزوق می باشد

طراحی توسط آپاک