امروز : شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

  • صفحه اصلی
  • >
  • اخبار
  • >
  • شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خورزوق طی پیامی، شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی را به کارکنان غیور نیروی انتظامی و بازماندگان مکرم وی تبریک و تسلیت گفتند.

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خورزوق طی پیامی، شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی را به کارکنان غیور نیروی انتظامی و بازماندگان مکرم وی تبریک و تسلیت گفتند.

 

 

انالله و انا الیه راجعون

” وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ”

خبر شهادت مأمور خدوم نیروی انتظامی استان اصفهان در تعقیب افراد شرور، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

بی‌شک، حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

بار دیگر شاهد بودیم که فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور شهر خورزوق، جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه و نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند.

لذا بر خود وظیفه می دانیم شهادت مظلومانه سرگرد”مهدی یزدی” که روز گذشته، هنگام انجام ماموریت و در تعقیب افراد شرور به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علوّ درجات و برای یادگارانش، صبر و سلامتی مسألت داریم.

به اشتراک گذاری :

WhatsApp
Telegram
Email
Print

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی های سریع

ارتباط با ما

استان: اصفهان، شهرستان : برخوار، بخش : مرکزی، شهر: خورزوق، محله: ولیعصر ، خیابان شهرداری، خیابان ابوذر، پلاک: 2.0، طبقه: همکف،

 

کدپستی : 8345116564

تلفن : 03145463041

نمابر: 03145463043

پست الکترونیک : info@khorzoogh.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری خورزوق می باشد

طراحی توسط آپاک