امروز : شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

  • صفحه اصلی
  • >
  • اخبار
  • >
  • میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته ی فرخنده سربازان گمنام امام زمان گرامی باد..

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته ی فرخنده سربازان گمنام امام زمان گرامی باد..

بسمه تعالی

🔸️این افتخار شما رابس که امام بزرگوارمان سینه هایتان رابه مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند.امام خامنه ای (مدظله العالی)

” پانزدهم شعبان، زادروز گرامی بزرگ مصلحی است که؛ با آمدنش تمامی انتظارها به پایان می رسد و پرچم صلح و آزادی بر گستره‌ این کره‌ خاکی به اهتزار در می‌آید و پیام محبت و مهربانی برای تمامی عالمیان نواخته خواهد شد. نام گذاری این هفته ی فرخنده به نام سربازان گمنام امام زمان نشان از جایگاه رفیع و نقش بی بدیل و راهبردی دلیرمردان و شیرزنانی است که ؛شجاعانه توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده‌ این مرز و بوم را افشا و کشور را از هجمه‌ بیگانگان و ملحدان مصون می‌دارند. بی‌شک ایجاد امنیت در عرصه‌های مختلف داخلی و توسعه و ثبات امنیت در جهت گسترش منافع ملی با نگاه برون مرزی از وظایف ذاتی و اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات و کارکنان خدوم و تلاشگر این مجموعه است که تاکنون به درستی از عهده این مهم برآمده‌اند. اینجانبان خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و به ویژه مردم مومن و سرافراز شهر خورزوق و تمامی سختکوشان دلیر وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند منان، تعجیل در فرج آن حضرت و سربلندی و عزت همه مسلمین و مستضعفین جهان و افتخار و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را مسئلت داریم.

🖊 سیدفضل اله هاشمی-شهردار خورزوق

🖊حاج علی احمدی-رئیس شورای اسلامی شهر خورزوق

به اشتراک گذاری :

WhatsApp
Telegram
Email
Print

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی های سریع

ارتباط با ما

استان: اصفهان، شهرستان : برخوار، بخش : مرکزی، شهر: خورزوق، محله: ولیعصر ، خیابان شهرداری، خیابان ابوذر، پلاک: 2.0، طبقه: همکف،

 

کدپستی : 8345116564

تلفن : 03145463041

نمابر: 03145463043

پست الکترونیک : info@khorzoogh.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری خورزوق می باشد

طراحی توسط آپاک