امروز : شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

هفته قوه قضائیه گرامی باد…

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( مائده آیه ۴۲).

قوه قضاییه به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

براستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائيه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترين نقش را در پايه‌گذاري نظامي مبتني بر عدالت محوری داشته است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی ، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگستری و معاونین محترم ، دادستان محترم و همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و كاركنان این قوه در شهرستان برخوار ، تبریك گفته و برای این عزیزان توفیق در خدمت به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندیم.

سید فضل اله هاشمی -شهردار خورزوق

علی فتحی – رئیس شورای اسلامی شهر خورزوق

به اشتراک گذاری :

WhatsApp
Telegram
Email
Print

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی های سریع

ارتباط با ما

استان: اصفهان، شهرستان : برخوار، بخش : مرکزی، شهر: خورزوق، محله: ولیعصر ، خیابان شهرداری، خیابان ابوذر، پلاک: 2.0، طبقه: همکف،

 

کدپستی : 8345116564

تلفن : 03145463041

نمابر: 03145463043

پست الکترونیک : info@khorzoogh.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری خورزوق می باشد

طراحی توسط آپاک