امروز : شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام تبریک شهردار به مناسبت روز شوراها …

بسمه تعالی

سپاس و ثنای بی حد خالقی را که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان ومردم عزیزایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت . نهاد مقدسی که شالوده اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیریها می داند.تعامل ،هم فکری و مشورت از جمله مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان ها به شمار می روند.دین مبین اسلام نیز به عنوان مکتبی جامع اهمیت و جایگاه ویژه ای برای همفکری و مشورت قائل شده تا جایی که یک سوره به نام (شوری)موسوم شده است.همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرمایند:هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۹ اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد شورای اسلامی شهر و روستا این روز را به همه اعضای شورای وظیفه شناس و مسئولیت پذیر شهر خورزوق تبریک وتهنیت عرض نموده وتوفیقات روز افزون،همه عزیزان در مسیر مقدس خدمت خالصانه به مردم ،تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) ونائب برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)مسئلت می نمایم.

                   سید فضل اله هاشمی

شهردار خورزوق


به اشتراک گذاری :

WhatsApp
Telegram
Email
Print

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی های سریع

ارتباط با ما

استان: اصفهان، شهرستان : برخوار، بخش : مرکزی، شهر: خورزوق، محله: ولیعصر ، خیابان شهرداری، خیابان ابوذر، پلاک: 2.0، طبقه: همکف،

 

کدپستی : 8345116564

تلفن : 03145463041

نمابر: 03145463043

پست الکترونیک : info@khorzoogh.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری خورزوق می باشد

طراحی توسط آپاک